onsdag 7. november 2007

PO

Nåh, det er lenge siden jeg har skrevet noe, mest fordi det har vært så mye som har skjedd. Jeg har nesten ikke vært på nettet en gang. :)

Men på mandag dro jeg for å ha praksis. Men der var det nesten ingen, så det var overhode ikke noe å gjøre. Jeg ble "sendt hjem" på eget initiativ, og jeg bestemte meg for å høre med postoperativ avdeling, PO på folkemunne, på Ullevål om jeg kunne få komme og jobbe der litt før. Egentlig skulle jeg jobbe fra 14.30-18.00, men jeg fikk lov til å være der kl 12 og jobbe til jeg ble ferdig. Knall!

Så jeg trappa opp kl 12. Hvorfor jeg jobber på PO? Vel, for en god stund tilbake jobba jeg der fast som lab.assistent (en som fikser, bestiller varer, rydder og ordner. "Løpejente"), men etter de fikk to faste ansatte lab.asser var det ikke så mye behov for meg lenger. Så jeg ringte til portørene og fikk jobb der på dagen. Hurra! Men jeg har sagt til PO at om de trenger hjelp er det bare å ringe.

Og nå som den ene lab.assen har ferie, ble jeg spurt om jeg kunne steppe inn. Det er kjempelenge siden jeg har jobba der, så det var litt rart å komme tilbake igjen. Dessuten har de snudd om på omtrent alt som har med system å gjøre, så alle tingene jeg vanligvis vet hvor er, er på en helt annen plass. Derfor var det perfekt at jeg kunne komme litt tidligere "første dagen" min for å få oppfriskning sammen med den faste lab.assen. Hurra!

Men selv om det var rart å være der, så var det også vanvittig koselig! Mange av de som har jobba der lenge sa "velkommen tilbake" og greier. *smile*

Etter jobb dro jeg hjem for å slappe av litt, før Kristoffer tok turen til meg for å spise middag og slappe av. Koselig. :)

Ingen kommentarer: