onsdag 12. september 2007

Endelig sengesett

For noen dager siden tok jeg inn reklamen i stedet for å kaste den i reklamekassa ved postkassene slik jeg vanligvis gjør. Og da jeg skulle spise, bladde jeg igjennom reklamen bare for å ha noe å bedrive tiden med (jeg kan jo ikke sitte rett opp og ned, det går ikke).

Jeg fant fram til en reklame fra Princess. Bladde litt uvilkårlig, men så plutselig så jeg noe helt fantastisk:

FLANELLSENGESETT MED SAUER PÅ!

Jeg syns sauer er vannvittig søte. Og jeg har lenge sett etter flanellsengesett (sånn ca siden april), men ikke funnet noe fordi det er sommer. Men dæven, nå fant jeg jo både sau og flanell i samme pakke!

Så i dag dura jeg innom Princess med stakkars Julia på slep og rasket med meg et sett. 149 kr. Røverkjøp. HURRA! Nå må jeg bare få vaska det sånn at jeg kan sove i det.

Noen ganger er det tydeligvis lurt å bla igjennom reklamer. :D

Ithil og jeg diskuterte kamerastativer i dag. Hun fortalte at hun kan ta av selve stativhodet og skru dette på kameraet, for så å klikke kameraet på stativet. Jeg var litt misunnelig på henne som hadde denne muligheten. Så sier hun "det ser ut til at du har denne muligheten også. :P" Jeg måtte selvfølgelig teste. Og jammen funker det på mitt stativ også. At jeg ikke har tenkt på det før?! Følte meg litt dum. Men også ganske fornøyd. Da blir jo stativbruk mye enklere.

Julia kom med en bra quote (snakk om navneforvirring):

Det er så fint at Martine forteller at Martine skal dra og besøke Martine.

5 kommentarer:

ithil sa...

Saaaaau! :D
Både sengesau og stativsau ;) Bra at du har meg til å redde dagen!

Martine sa...

Definitivt! :D Takk! :D

mamma sa...

Hallo vennen

Grattis med sauene og flanellsett ;-) Du fikk vel penger en gang i april til å kjöpe det ja, så det var jo bra at du gjorde to sånne kjempefluer i ett smekk :-) :-)

Det er dessuten bra med gode venner - som kan hjelpe en med ting man ikke helt har fatta selv (P:S: Har du lest bruksanvisningen over kamera/stativ);-)

Fikk du mos-oppskrifta mi? Og har du hört om han derre Pott?

Hade-klem fra mamma

julia umulia sa...

hei martine,
martine hilser til deg fra martine.

og igår:
øyvind: "hvem er på kjøkkenet nå?"
julia: "martine"
øyvind ser forvirret på deg i stuen. du går ut på kjøkkenet.

Martine sa...

Mamma: Oh yes, så egentlig er det deg jeg må takke for det fine sengetøyet. Takk! :D

Hehe, det fulgte ikke med bruksansvisning på kamerastativet. Men takk for moderlige formaninger. ;)

Og ja, har fått både mos-oppskrift (TAKK!) og hørt om Pott. *smile*

Klem på mammaen min

Julia: Hihihi! Det kalles totalforvirring! :D