mandag 1. september 2008

Mazda til salgs

Nå er Mazdaen, min trofaste ganger gjennom mange år, klar for salg.

Det er pappa som er kontaktperson for annonsen. Han sa at allerede 2 min etter han hadde registrert den, fikk han to telefoner! Det er jo litt tøft da. Fikk visst berømmelse for gode bilder også. :)

Jeg vaska bilen og går, og hadde photo-session og greier. Hihi. Litt vemodig også, den har jo vært med meg lenge. Men, nå var det på tide med utskiftning.

Takk for alle årene sammen, kjære Mazda. :)

Finn-annonsen finner du her. Hihi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Og den ble visst solgt ja... iløpet av en dag ser jeg... Men jammen var den pent rengjort:P

mamma sa...

Hei vennen

Hva fikk du for billen? Klem, mamma

Martine sa...

Asbjørn:Ja, den ble solgt fortere enn jeg rakk å si "eplekake"! Men rengjort var den. hihi. takk :)

Mamma: Jeg fikk hele summen for den, altså 12000 kr. Hurra! Det var enorm interesse på den. Moro!

victoria sa...

Det som er litt morsomt med den finn-annonsen, er at du har skrevet at du skal selges for en slikk og ingenting.. hahaha!!!

"...Den har i alle fall vært en tro tjener for meg som nå skal selges for nærmest en slikk og ingenting."