søndag 14. september 2008

10km-løp

I går var det ferdig, løpet på 10km som jeg skulle igjennom. Og det gikk på 1 time og 8 minutter! Ikke så verst, tatt i betraktning en drikkepause på drikkestasjonen midtveis.

(men jeg har klart 10,2 km på 55 min under trening altså, bare for å få sagt det)

Og ellers er alt bra i grunn. Jeg hadde helt fri i dag. Som i ingen planer. Non. Nada. Det var helt fantastisk! Tina og jeg har bare vært hjemme og slappa av. Og gjort masse småting som det har vært behov for å få gjort.

Vi har: Sovet lenge, spist god frokost, sett på TV-serie, vaska hele leiligheten, satt på to maskiner med klær som vi har hengt opp, gått tur, rydda, bakt rundstykker og... Bare slappa av. Herlig! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOW 10km du... jammen er du sprek ja.. :D

mamma sa...

Hei sveis

Grattis klumpen :-) du er flink du - og sprek. Må få lov å kjenne på legg-musklene dine neste gang du kommer :-)

Klem, mamma

Martine sa...

Asbjørn: Takk takk! Prøver i hvert fall. Men nå har jeg ikke jogga siden løpet da. Det er snart en uke siden. Fy på meg. Får ta det neste uke. ;)

Mamma: tihi, takk for det. :) Klart du skal få kjenne på leggmusklene mine, men tror ikke du kommer til å merke noen forskjell... ;)