søndag 21. september 2008

Ingrid Espelid Hovig

Hjemme igjen fra midt-vest-tolke-tur. :) Hihi, det var morsomt å skrive. Et hyggelig oppdrag. Og god frokost! Og veldig koselig å treffe igjen min med-reisende som jeg ikke har sett siden juni! :D

Dessuten spiste jeg frokost på bordet ved siden av Ingrid Espelid Hovig på lørdag.
Og i dag.
Og venta på flyet ved siden av henne i dag.
Og tok flyet med henne.
Og venta på bagasje sammen med henne.

Hun holder koken gitt! Morsomt. :)


Vår kjære Ingrid Espelid. Hele Norges fjernsynskokk. "Og så juksar me littegranne."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ba henne vel med hjem til middag en dag? :P Det hadde nok vært den ultimate mat-utfordringen din vel? hihi

Martine sa...

Haha, jeg burde gjort det. ;)

mamma sa...

Hei vennen
Kan du ikke sende henne en sving hit også????

Var forresten koselig å ha lillesöstra di på besök i helga :-)

Hils din kjäre :-)

Klem, mamma

Marit sa...

hei! takk for kommentar i bloggen min. jeg har praksis hos tolketjenesten i sør-trøndelag, og jeg stortrives! ikke så lenge til jeg er utdannet tolk, heller.. skumle greier!

-marit