søndag 9. desember 2007

Svømming og Göteborg

På torsdag var jeg veldig flink: Jeg avtale med ei i klassen at vi skulle svømme sammen på fredag. Hurra!

Og sannelig ble det noe av. Ingen kajakker i vannet denne gangen. Vel, det var seniortrim i 1/5 av bassenget, men vi brukte svømmebanene og ble ikke videre plaga av det. Og vi var ekstremt flinke: 1000 meter på 25 minutter! :D

Ikke lite overraskende ble jeg støl i hele overkroppen og i beina på lørdag. Det er veldig lenge siden jeg har svømt, og det er lenge siden jeg har svømt så fort. I grunn er det bra å ha med en som pusher, da gjør jeg det mye bedre enn om jeg bestemmer tempo helt selv. ;)

Nå har jeg vært i Sverige siden fredag kveld. Koselig å se mamma og familien igjen. Det ble litt julegaveshopping. Trenger jeg å legge til at det ble litt shopping til meg selv også? *kremt* "Til Martine fra Martine." HAHA!

Jeg gleder meg til jeg kan ta med meg jenta mi til Sverige! Neste år en gang? I morra er forresten den store dagen - gleder meg! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gave til deg selv fra deg selv? Hoho... Du er ikke alene om å gjøre det nei:P Huff, imorra begynner tre-dagers-skrive-så-blodet-spruter-hjemmeeksamen :( Godt å høre at du har kost deg i Gøteborg:D

mamma sa...

Hallo vennen

Koselig å ha dere i Göteborg :-) Ville bare si at din fetter Rolf Erik har takket ja til å kompe til syngingen deres i kirken :-) Så da får du ta fri bryllupshelga og komme ned på fredag den 9. mai og öve med dem. De andre sangfuglene kommer også da ;-) Johanne har også sagt ja - dvs hun sier hun kan mime.... Klarer du å få henne til å lage noen lyder oggså?

Og så neste oppdrag - skaffe tekst og melodi til disse sangene? Klarer du det? "Öppna din dör" med Tommy Nilsson og "Det vakreste som fins" med Jahn Teigen. Er det ikke internett-sider for sånt?

Klem fra det andre opphavet ;-)