fredag 7. desember 2007

Rolig uke

Wow. Denne uka har vært veldig annerledes enn de fleste andre uker jeg har hatt. Det mest revolusjonelle er at jeg har lagt meg ca kl 22.30 hver eneste dag (!), og stått opp i fornuftig tid (dvs før kl 8) hver morgen. Jeg har faktisk vært så streng på sovetid at jeg til tider har sovet for mye når jeg har dratt meg litt ekstra i senga! *ler*

I tillegg til at jeg har sovet godt og lenge hver eneste dag, så har jo uka vært litt annerledes planleggingsmessig. Jeg har nesten ikke hatt planer, og det har vært minimalt med undervisning denne uka. Merkelige saker.

Men: Jeg har vært på Stockfleths og lest masse pensum. Og jeg har vært på Politihøgskolens årlige revy hvor Marie kjørte lys. Og jeg har gjort et forsøk på (merk: forsøk) å svømme. Og jeg har snakka masse med jenta mi i telefon. Hun har laaaaaang hjemmeeksamen stakkars. Men i dag er hun ferdig, kl 12!

Ehm, ja, den svømminga. Det var på onsdag kveld, etter politirevyen. Jeg brukte kanskje en time på å motivere meg til å faktisk gå ned for å ta den svømmeturen. Etter mye om og men pakka jeg sakene mine og gikk ned til til treningssenteret. Jeg skifta, gikk i dusjen og var særdeles fornøyd med at det var så få folk, for da kunne jeg få store deler av bassenget for meg selv. At folk så litt rart på meg tenkte jeg ikke så mye på. Bassenget var jo åpent til kl 22 i dag, det hadde jeg jo sjekka tidligere.

Jeg dusjer ferdig, tar på meg badedrakt og labber mot døra ut til bassenget. Jeg åpner den og... Hele bassenget er fullt av kajakker! Jada, det var kajakk-trening på den tiden på onsdager. I forvirringens øyeblikk bare gikk jeg ut og hoppa fort ned i det lille varme bassenget som er ca 0,5 m dypt. Der fant jeg ei jeg gikk på videregående med. Så vi skravla litt, svømte noen få runder og rundet ganske kjapt av.

Oh well, det ble ikke så mye svømming, men jeg var ganske slapp etterpå alikevel. Jeg blir sånn av alt klorvannet. Og nå skal jeg faktisk gjøre et nytt forsøk på å svømme. Jessda.

I kveld drar jeg til Göteborg. Julegaveshopping og hilse-på-mamma-tur. :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

hehe, kajakker i bassenget... litt av en sjokk for deg ja :P

Martine sa...

Hihi, det var det. Følte meg litt teit som hadde gått i dusjen og tatt på badedrakt med bestemt mine, for jeg skulle svømme! Ble lite av det. ;)