lørdag 11. april 2009

Påskelørdag

I går tenkte jeg "i morra skal jeg trene." Jeg pleier å ha slike ideer som virker kjempegode når jeg legger meg, men når dagen kommer, syns jeg i grunn at ideen er ganske dårlig.

Men i dag gjorde jeg det! Jeg kom meg faktisk ut for å jogge. Og jogga 3 km i jevnt tempo. Herregud, det er tungt å begynne på'n igjen! Men, på en annen side, jeg har faktisk trent litt denne påsken. Har jo gått en del på ski på hytta på Nordseter. Stas! Og i dag jogga jeg. Kanskje dette er starten på litt jevnere trening framover? Det er jo lov å tenke det i hvert fall. :)

Jeg var forøvrig ute på tur ved Sognsvann i dag med Mette. Koselig å gå ute i det fine fine været. Planen var å grille pølser, men det gikk veldig dårlig når vi ikke klarte å få fyr på bålet! Så vi måtte gi opp den ideen. Det ble pølser i stekepanna i stedet. Hihi. Bedre enn ingenting. Og så har det blitt vin på fine fine fine balkongen min. Årrrrh, det skal bli mange fine ettermiddager på den i sommer merker jeg!

Ingen kommentarer: