lørdag 18. april 2009

Jomfru-tur på sykkelen

I morra skal jeg sykle til foredrag/møte på NRK. Det blir stas å se om den nye, fine sykkelen min fungerer! (så lenge den ikke er stjålet da. Blir spennende å se om den fortsatt er i fellesboden i morra... *nervøs*)

I følge GPS'en min skal jeg bruke ca 22 minutter på å sykle fra Oppsal til NRK. Jeg merker at jeg er litt skeptisk til den beregninga. Tror vi sier en time jeg. Så kommer jeg i hvert fall ikke for seint.

Ja til sånn koselig trening! :D


Og, her er et bilde av den, tatt fra G-sport.


-

6 kommentarer:

ithil sa...

22 minutter fra Oppsal til Marienlyst? Høhøhø, GPS'en din tror visst du har kjøpt deg racersykkel og Lance Armstrong på boks ;D

Forresten, kan du være en engel og spørre på kostymelageret (om det er åpent imorgen) om de har en tvangstrøye og hvor mye det vil koste å leie den? Jeg sender deg en sms imorgen tidlig, i tilfelle du har lagt deg nå ^^

Martine sa...

Haha, det tror jeg og. Og det er vel neppe regnet med oppoverbakker som antakeligvis ikke går like fort som nedover... *ler*

Jeg er den nye Armstrong! :D

Jepps, kan se om jeg finner noen å spørre. Men send meg SMS du, det er mye større sjanse for at jeg husker det da. *knise* Vet ikke hvor mye kostymemennesker som er på jobb på en søndag. Men skal høre om jeg finner noen! :)

Ann`s Side sa...

Sporty du er a!!:) neste gang så blir det vel å sykle til SAFT og Quiz:P hahaha... takk for sist:) morro kveld, men synd at du stakk så tidlig;) nyt uka:)

Martine sa...

Ann: Jeg prøver! :D Jeg hadde faktisk tenkt å sykle til SAFT på fredag, men så turte jeg ikke siden man ikke kan sykle med promille... ;) Haha, fyllesykling? *knise*

Ja, absolutt moro kveld! Og moro å treffe på deg! :D Vi møtes sikkert flere ganger! :D

Anonym sa...

Grattis med ny sykkel :-) Hvor lang tid brukte du fra Oppsal til Marienlyst? Til informasjon, så er Lance Armstrong tatt for doping. Om han sitter i den boxen Ithil snakket om, så går det nok jäv.... fort ;-)

Klem, mamma

Martine sa...

Mamma: Takk for det! :D Hahaha, jeg syns jeg ser meg selv på dop opp alle bakkene til Oppsal. Hoho! Nei, det skal jeg ikke drive med. Jeg later heller som jeg er sporty ved å jogge/sykle med rødsprengt ansikt. Feels good!

Jeg brukte faktisk ikke mer enn 30 min fra Oppsal til Marienlyst! Og hjem ville jeg brukt omtrent 40 min om jeg hadde sykla straka vägen hem. Men jeg tok en omvei. ;)