torsdag 9. april 2009

God påske!

Åh, denne påska har vært så bra hittil! :D

Jeg har vært fadder i dåpen til fetteren min sin sønn. Veldig koselig! Og så dro jeg rett derfra til hytta til ei veninne av meg på Nordseter på Lillehammer fra søndag til i går. Vi har slappa av, feira bursdagen min (knall!), gått på skitur, spist god mat, lest bok, spilt spill. Fantastisk! Tusen takk! :D

Og nå er jeg hjemme. Kjempedeilig det også! :D Sånn totalt sett en helt fantastisk påske! :D

Til slutt:



(tatt fra www.preik.no)

-

2 kommentarer:

Stina sa...

Så bra du koste deg! :D (meg synes sneste gang kan du feire påske med gale Stina da) Håper du hadde en fantastisk bursdag også!!!
Kjempeglad i deg!!!
stoooor klem,
Stina

Martine sa...

Tihi, om du skal være gal, kan det kanskje hende jeg ikke tør...? ;)

Glad i deg også!