fredag 10. april 2009

Når jeg blir stor...

... så har jeg mange tanker om hva jeg i hvert fall skal ha i leiligheten min! :D

Jeg vil gjerne kjøpe meg leilighet veldig snart. Og da begynner jeg selvfølgelig å drømme om hvordan den skal være. Fram til nå er det noen få ting jeg veldig gjerne vil ha, og det er:

* en stor seng! Dobbeltseng!
* relativt stor TV. Ikke sånn diger at den spiser opp hele stua, men større en den bittelille som er i leiligheten jeg bor i nå. Sånn at det matcher stereoanlegget mitt. Tihi. ;)
* Oppvaskmaskin. Et must!

Jarrrh. Jeg tror lista kommer til å bli større etter hvert. ;)

2 kommentarer:

Asbjørn Tveit sa...

Hva blir egentlig definert som "en tv som ikke spiser opp stua"? 70"s TV? Det mest vanlige nå til dags er vel at folk skaffer seg 40".

Oppvasksmaskin er et must ja, synes synd på dem som ikke har (hmm, det vil visst si meg selv inkludert).

Hatt en fin påske?

Martine sa...

Hihi, vel, ikke en 70" TV i hvert fall. Haha! Syns jeg ser det. Vel, kanskje 40"? 52 syns jeg kanskje blir litt mye? Vet ikke jeg. Men større enn den jeg har nå, for den er minimini omtrent. ;)

Oppvaskmaskin er BEST!

Og påska har rett og slett vært helt fantastisk fram til nå. :D