søndag 12. april 2009

Bil- og bursdagssøndag

I dag møtte jeg opp hjemme hos pappa for å gjøre vårrengjøring på bilen min sammen med ham. Og dæven så flinke vi var! :D

Først skifta vi dekk, vaska vinterdekka og satte bort. Og så vaska vi over bilen. Videre ble den polert, og vaska innvendig. Og rutene ble vaska. Og jeg har sjekka lufttrykk og alt er i den skjønneste orden. Seriøst, bilen min var så blank at jeg skvatt av lyset jeg så i sidespeilet. Det var ingen bil bak, men refleksjonene fra lyktene langs veien! *knise*

Da vi var ferdig med dette, gøyv vi løs på selvangivelsen min. Jeg fikk i samme slengen bestilt nytt skattekort som passer bedre med inntekten jeg har, og bestilt nytt VISA-kort som har sånn chip. Woho!

Og så lagde pappa en alldeles vidunderlig bursdagsmiddag for å feire bursdagen til bestefar og meg (han har bursdag 4. april, og jeg 6. april). Etterpå var det dessert. Jeg var nesten sprekkferdig!

Herlig dag. En god blanding av praktiske gjøremål, deilig vær og familie. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Herlig!
Hilsen Pappa