søndag 23. november 2008

SAFT igjen

På fredag var jeg nok en gang på SAFT. Og nok en gang rett etter jobb på NRK. Og det var knall-koselig! Jeg tror forøvrig det er første gang siden jeg begynte å gå på SAFT-treff at det var så sinnsykt mange tolkestudenter. De var i overtall. *ler*

Det var kun jeg som representerte ferdigutdanna tolk. Ellers var det tre døve, og resten tolkestudenter fra 2. og 3. året på UiO.

Summa summarum: Kjempekoselig! :D :D Og jeg gleder meg masse til neste gang. Håper virkelig jeg har mulighet til å komme. Og kanskje litt tidligere enn kl 22.30 da. Hihi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg! nÅr er det saft neste gang?
Hilsen
Jessica

Unknown sa...

Jepp, var riktig koselig med SAFT.

Jessica: neste SAFT-treff er på samme sted som sist, Kjeller'n på UiO.... og er den 5. desember og er fra 19.00 og utovver.

Martine sa...

Helt riktig som Asbjørn sier. Blir 8 dager til nå. jeg gleder meg! :D