tirsdag 19. august 2008

Mail-spam-ting

Jeg kjeda meg for en stund siden, så jeg fyllte ut nok en sånn greie en vanligvis får på mail. Og så legger jeg den ut på bloggen i stedet. Jej! Men en ble besvart for over en måned siden, bare så det er sagt. ;)

1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder?
Da er jeg faktisk 24 år!

2. Tror du at du har giftet deg til da?
Å nei, det er det ytterst liten sjanse for.

3. Hvem snakker du mest med på msn?
Kristoffer og Jessica.

4. Husker du hvor du var 11. september 2001?
Ja, jeg var på vei hjem fra Biltilsynet. Jeg hadde akkurat fått lappen på lett MC! En kamerat sendte SMS til meg og sa jeg måtte se på BBC når jeg kom hjem.

5. Hvem ringte deg sist?
Lillesøster Johanne

6. Hvilken CD står i CD-spilleren din?
DVD-spilleren i såfall. Det var vel... Björk faktisk.

7. Har du kjæledyr?
Ja, lille tjukke Pepsi lever ved sitt fulle fem, hos pappa og lillesøster.

8. Når var siste gang du drakk kaffe?
Hos tante Rigmor i stad!

9. Er foreldrene dine gift?
Mamma gifta seg i mai i år.

10. Når så du din mor sist?
Faktisk for 4 timer siden (i skrivende stund 14. juli kl 01.32)

11. Liker du å reise med fly?
Tja, helt greit, selv om jeg er litt lei. Har flydd ekstremt mye i år i jobbsammenheng.

12. Hvor mange land har du bodd i?
Norge bare.

13. Hvor mange byer har du bodd i?
Oslo. Og mange småsteder.


14. Hvor mange søsken har du?
Ei lillesøster.

15. Kan du plystre?
Jeg tror ikke det kan defineres som plystring, de lydene jeg lager.

16. Hva var det siste du spiste?
To brødskiver med nugatti. Men tidligere i dag var jeg på Kina-restaurant og spiste kylling chop suey. YUM!

17. Hva er din favorittiskrem?
Clip&clap, men den er borte fra markedet nå... *gråte*

18. Hva ser du frem til?
Denne høsten. Hva den bringer, siden jeg er ferdigutdanna og høsten står relativt åpen foreløpig.

19. Er det noe du vil fortelle til noen?
Tja, ofte det. Men ikke noe jeg brenner inne med for øyeblikket.

20. Hva gjør du om en time?
Jeg håper virkelig jeg sover, siden klokka er snart to om natta!

21. Liker du kaffe?
JA! :D

22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig?
Hmm... Glass? Kanskje... 8?

23. Er noen forelsket i deg?
Jaaaa-a!

25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?
Haha, kanskje fordi jeg skravler for mye?

26. Kan du spille poker?
Jeg er særdeles dårlig på det, for jeg glemmer hele tiden hva som lønner seg. Heller Amerikaner da.

28. Har du noen gang vært i Canada?
Nei.

29. Hva var den siste sangen du hørte på?
Det husker jeg faktisk ikke.

30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
Ja, mange faktisk. Øygunn, Herman og Stefan i hvert fall.

31. Hvor mange land har du besøkt?
Det er en del nå. Skal vi se... Sverige, Danmark, England, Frankrike, Island, Tyskland, Italia, Spania, Portugal, Polen, Tsjekkia, Tunisia. Jupp, tror det er alle.

32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Engelsk, norsk tegnspråk, litt tysk, svensk og bittelitt spansk.

33. Har du lyst på piercing eller tatovering?
Jeg har to hull i hvert øre. Og to tatoveringer. Vil egentlig ha en til, men da tror jeg visse personer (les: mamma) dreper meg. Haha!

34. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Ja, men ikke fordi jeg har vært syk.

35. Svømmebasseng eller hav?
Hav!

36. Hvordan er været hos deg?
Det er mørkt, var fint vær før det ble mørkt. :)

37. Spiser du frokost daglig?
Stort sett alltid. Frokost er viktig, ellers fungerer jeg dårlig.

38. Hva er din favoritting å bruke penger på?
Hehe, det må nok bli kaffe. Isj! Men bedre enn å kjøpe klær? Billigere i hvert fall.

39. Hva var det siste du kjøpte?
Mat på restauranten i dag.

40. Hva er ditt favorittprogram på TV?
Tror ikke jeg har noen favorittprogram. Laster ned en del serier, og da må Grey's Anatomy være favoritten.

41. Kan du rulle med tungen?
Kan krølle den og rulle den og stille den vertikalt i munnen. Hurra!

42. Kan du dykke uten å holde for nesa?
Jepp. Jeg kan dykke også, teller det?

43. Sover du med bamser?
Nei. Jeg sover med pus. :)

44. Hva er din blodtype?
Åh, hva var det igjen? A Rh +.

45. Er alt lov i krig og kjærlighet?
Nei, virkelig ikke.

46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?
Kremhvit. Eller heter det kremgul?

47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene?
Ja. Skrur av vannet mens jeg pusser tenna også.

48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket?
Lukket, definitivt! *angst*

49. Er du voksen?
Av og til. Men ganske ofte barnlig og.

50. Har du tatt sol den siste måneden?
Fyttegrisen, hater solarium. Kan sole meg ute, men ikke for lenge.

51. Kan du skifte olje på en bil?
Jeg troooor jeg skulle klart det, om jeg hadde fått lov til å tukle litt.

52. Har du fått fartsbot?
Nei. :)

53. Er du avhengig av tv-en?
Nei, faktisk ikke. Men jeg laster ned serier og ser på data'n da.

54. Liker du appelsinjuice?
Nam, ja!

55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?
Veldig sjeldent.

56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?
Nei.

57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå?
Fått massasje.

58. Kaffe eller energidrikker?
KAFFE!

59. Hva er din favorittby?
København.

60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort?
Løft sikksakk, jeg har hørt det skal forvirre den. Kanskje klatra opp i et tre?

61. Liker du håndskriften din?
Huff, nei, den har blitt helt forferdelig i disse datatider. :o Men om jeg virkelig gjør flid på verket, kan det bli fint. Men hører til sjeldenhetene.

62. Hvilken sang hører du på?
Ingen.

63. Har du vært så full at du har besvimt?
Nei.

64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort?
Åh, det er vanskelig å si. Men jeg håper det aldri skjer. :/

65. Når våknet du denne morgenen?
Først kl 8.30, så kl 10.30. Og da sto jeg opp.

66. Har du søskenbarn?
Jaaa-a!

67. Hva liker du med deg selv?
At jeg ikke er sjenert og at jeg kan more meg masse uten en eneste dråpe av noe.

68. Hvem snakket du med sist?
Tina. :)

69. Hva er det verste faget på skolen?
Hm... Religion har aldri vært min sterke side. Men jeg likte ikke akkurat satslære heller.

70. Hvor skal du bo når du blir eldre?
Lurer på om jeg vil flytte til et roligere sted. I "suburbene"? :)

71. Hva drømte du i natt?
Husker ikke...?

72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp?
Huha, må være rundt 900 kr. Fysj for no sløseri av penger.

73. Hvor ble du født?
I Oslo.

74. Hvordan var din forrige helg?
Veldig bra! Jeg var på Gran Canaria!

75. Hva er din favorittsang?
Ikon - Calling you. For øyeblikket. Eller orginalen av Juvetta Steele. :)

76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en?
Tror jeg ville hatt uansett. :)

77. Hva er den beste iskremsmaken?
Pistasje og vanilje

78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på?
Ja. No need to say more.

79. Har du hjemmeside?
En blogg, den du leser nå? :)

80. Er det noen i tankene dine akkurat nå?
Jaaa-a.

81. Kan du si alfabetet baklengs?.
Det tror jeg hadde tatt lang tid. :P

82. Kyss eller klem?
Det kommer veldig an på hvem som skal gi den gitt.

83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente?
Bare om jeg selv vil. Det er i hvert fall målet. At jeg bestemmer selv altså.

84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?
Sean. Kanskje ikke i Norge, men...

85. Har du vært på scenen?
Ja, mange ganger!

86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars?
Ingen. Isj.

87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?
Alt? Det tror jeg faktisk ikke. Men jeg ville gjort mye.

88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?
Tror ikke jeg har kledd meg ut til Halloween?

89. Hvem var den siste som gjorde deg sint?
Hmm.... :)

90. Hvorfor det?
Det får bli mellom oss.

91. Hva er din favorittfrukt?
Banan.

92. Irriterer vennene dine deg?
Av og til, men sånn skal det jo være. :)

93. Hvorfor det?
Herremin. *ler*

94. Blogger du?
Jaaa-a. Du leser den jo. :)

95. Er du kilen?
Av og til, men ikke så ofte. Eller, det kommer an på hvor. Og hvordan. Og hvor hardt.

96. Hvem er/var din favorittlærer?
Ingunn. Og Hege. Og Kristian.

97. Hvilket godteri spiser du på kino?
Toffin. :)

98. Syns du gutten skal betale på første date?
Neh, hvorfor det? Det kommer vel an på.

99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?
Jeg håper ikke det? I såfall håper jeg de sier bra ting. Hvis ikke, så håper jeg de ikke er vennene mine.

100. Hva skal du gjøre etter denne testen?
Sove. Definitivt. :)

2 kommentarer:

mamma sa...

Hallo snuppa

Det var litt av en haug med informasjon.....

Det meste visste jeg om deg - tror jeg ;-) Men du glemte å si Hellas - om land du hadde värt i ;-)

Vi reiser til Lakselv i morgen. koselig med noen dager hos Ann og Odd Jarle. Reisen er en bryllupsgave ;-)
Hils til Tina

Stor mamma-klem

mamma sa...

Hallo snuppa

Det var litt av en haug med informasjon.....

Det meste visste jeg om deg - tror jeg ;-) Men du glemte å si Hellas - om land du hadde värt i ;-)

Vi reiser til Lakselv i morgen. koselig med noen dager hos Ann og Odd Jarle. Reisen er en bryllupsgave ;-)
Hils til Tina

Stor mamma-klem