onsdag 11. mars 2009

Vårvask!

Vet ikke om det kan kalles omtenksom bileier, men jeg har bekymra meg lenge for at bilen min har vært skitten. Jeg vet jo at det ikke er bra for lakken. Og dermed velger jeg å si at jeg er omtenksom bileier, ikke snobbete. ;)

Men, i hvert fall, for å komme til poenget: Pappa har snakka så varmt om Enjø Bilpleie, så jeg tenkte at jeg ENDELIG skulle få tatt meg en tur dit. Siden været er såpass varmt (over 0 grader i hvert fall), gjør det ikke noe om det legger seg fukt i låsene og slikt. :)

Og det var luksus! For 220 kr vasker de bilen både innvendig og utvendig på null komma niks, mens jeg kunne stå ute i det deilige været og vente på at bilen ble skinnende ren. Hurra!

Bilen blir skinnende ren med høytrykkspyler'n


Se så flinke de er! Og bra service er det også. Anbefales! :D

5 kommentarer:

Asbjørn Tveit sa...

Så dette er noe du kommer til å gjenta? Var vel deilig for bilen din å få litt luksuspleie.. :P (men ja... er klar over at biler egentlig ikke har følelser.... eller har de (bare se på Herbie...) ) :P

Martine sa...

Jepp, tror jeg må gjøre det. I hvert fall fram til våren titter ordentlig fram og jeg kan låne gårdsplassen hos pappa til selvvask! :)

Hihi, bilen har litt følelser. I hvert fall i hodet mitt. Vet ikke hva det sier om meg men...

Anonym sa...

Bilen har kanskje så mye følelser som du tillater den å ha?

Marit sa...

Fine bilen!

Jeg linker deg på sida mi, forresten, kjekt å vite om tolker på Østlandet også!

Martine sa...

Mette: Jah, blir jo gjerne sånn. For bilen har jo EGENTLIG ikke følelser. Jeg bare later som. :)

Marit: Takk! Jeg er veldig glad i bilen min. :) Den er trofast!

Hurra, link gjerne til meg! Da skal jeg gjøre det samme. :)