tirsdag 17. mars 2009

Bursdagsgave

Jeg snakka med mamma på telefonen her om dagen, og hun lurte naturlig nok på hva jeg ønsker meg til bursdagen min. Det er jo ikke lenge til jeg faktisk fyller år. Hurra! :) Men jeg må fortsatt vise leg på polet. Og i butikken. Og det tross at jeg faktisk er seks år over aldersgrensa for vin og øl! *ler*

Uansett, jeg kom på at jeg egentlig har lyst på Nemi-abonnement. Det syns mamma var en fin gave. Så jeg bestilte abonnement, og så satte mamma inn penger på kontoen min. Blir litt sånne løsninger når man har mammaen sin boende i Sverige. :)

I dag fikk jeg giro i posten for abonnementet. Og sannelig, tror du ikke betalingsfristen min landet på... Jo, stemmer, på bursdagen min! *ler*


Og til ære for at jeg snart får bladet i posten, tadaaaa! Nemi! Denne er henta fra dagbladet.no/tegneserie.

3 kommentarer:

mamma sa...

Hallo vennen

Så bra att det funket. Du får litt mer når vi mötes den 4. april i Sandefjord :-)

Hört noe fra presten?

Klem, mamma

Martine sa...

Hei mammaen min! :)

Snille som gir fin gave!

Nei, ikke hørt noe mer fra presten, jeg venter i spenning..!

Olaves sa...

Du har bursdag samme dag som Cliff! Det er morsomt.