torsdag 16. april 2009

Sykkel!

I dag har jeg kjøpt meg sykkel! HURRA! Jeg gleder meg masse til å ta den i bruk!

Lillesøster var så snill at hun tok meg med på shopping med mulighet for vanvittige rabatter gjennom jobben hun har. Så jeg fikk sykkel, tilbehør til den, hjelm, vindjakke, Kari Traa-superundertøy, vannflaske og sitteunderlag til en pris som var over 1000 kr under det jeg egentlig skulle betalt KUN for sykkelen helt strippa!

Snille lillesøster! :D

Har en følelse av at det blir sykling på meg i morra ja. Hurra! :D

-

4 kommentarer:

Lillesøster sa...

Føler... mange lillesøster happenings for tiden *ler*

Martine sa...

Yeah! I like it! Vi ses jo faktisk neste uke også. Tihihihi!

Asbjørn sa...

Ny sykkel? Grattis, apropos sykkel er det noe jeg også vurderer å kjøpe. Får rabatt gjennom moren min:P

Martine sa...

Asbjørn: Ja, men da syns jeg du skal kjøpe. Er jo ypperlig både for trim og for å komme seg rundt! :D