lørdag 21. juni 2008

Operataket

I dag har vi feira Ekteskapsloven på operataket! Det var helt sinnsykt mye folk der! Og masse masse kjentfolk. Veldig koselig! :)

Og én ting som er veldig stort for lille Martine: Jeg har håndhilst OG snakka med Anne Grete Preus! :D :D Hun sto bak "kjendis-teltet" (der alle de som skulle på scenen oppholdt seg før og etter de... vel, skulle på scenen) og prata med en journalist. Og ingen andre folk rundt. Så jeg tusla bort jeg, og venta pent til journalisten var ferdig med sine skriblerier før jeg tok motet til meg.

Jeg presenterte meg. Og så sa jeg... at musikken hennes har fulgt meg veldig lenge. Og så lurte hun på hvor gammel jeg var ("du er jo ganske ung?") , jeg svarte, og hun sa at jeg har fulgt henne nesten hele hennes musikk-karriere! *ler*

Det var veldig fint og bra. For Anne Grete Preus er en av mine aller største heltinner (bare spør folk som kjenner meg godt). Flinke Anne Grete. :D

Weeeee!

(dette MÅTTE simpelthen dokumenteres)

(bilder kommer, fra ekteskapsfesten)

1 kommentar:

mamma sa...

Lille vennen

Ja det var lenge siden du var inne her ja. En opptatt dame forstår jeg. Ja, ja, Martine du er nå lik deg selv - alltid på farten - helt fra du var födt.

Kan tenke meg at du syntes det var stas å möte Anne Grete Preuss :-) Lurer alltid på hvor höy hun egentlig er...

Grattis med ekteskapsloven :-)

Vi höres snart. Hils til alle som eventuelt måtte kjenne meg.

Klem, mamma