tirsdag 17. juni 2008

Evigheter siden!

Tiden bare flyr! Det er evigheter siden jeg har skrevet noe her. Men jeg vil oppsummere kort:

* Jeg er faglært tolk! Sto på begge praktiske eksamene og klarte å levere teorimappa mi i tide. Hurra! Mangler bare sensur på teorien, men jeg vet at jeg står. Heldigvis.

* Jeg holdt tale på avslutninga på studiet som var en suksess. Hurra!

* Jeg har vært på kino med Stina. Sannelig på tide. Veldig koselig. :)

* Jeg har jobba fire vakter på postoperativ avdeling på Ullevål sykehus. Koselig å se folka igjen.

* Jeg har hatt besøk av kjæresten min. Det var bare såååå koselig å se henne igjen. Lenge siden sist. Jeg har også vært mye sammen med moren og søstra hennes i Oslo.

* Jeg har vært med på den avsluttende seremonien til politistudentene som gikk ut i år. Hurra for Marie og Maya som offisielt er ordentlig politifolk!

* Jeg har direkteteksta på NRK for første gang, og sjefen var kjempefornøyd med innsatsen min! :D

* Jeg hjelper til på vennedykkerkurset til Marie denne uka. Endelig får jeg muligheten til å prøve det nye dykkerutstyret jeg har kjøpt meg (BC, ventilsett og computer). :D

* Jeg har det bra! Tross mye å gjøre. Men sånt er jeg jo vant til. *smile*

Hurra! :D

Ingen kommentarer: