onsdag 3. juni 2009

What's up?

Jepp, nå begynner jeg å merke at jeg gleder meg litt til ferie altså. Timeplanen min er for øyeblikket ganske kaos, men heldigvis ikke verre enn at jeg faktisk klarer å henge med i svingene, foreløpig. Det var kjempegodt å komme seg litt bort da jeg reiste til Ungarn med koret. :) En liten miniferie.

Akkurat nå sitter jeg som tilgjengelig tolk, uten at de som er her trenger å bruke meg til så mye. Så da surfer jeg. Haha. Men jeg kom over noen søte søte leiligheter i en bitteliten middelalderlandsby i Toscana! Åh, tenk så fint det hadde vært å leie en sånn leilighet midt i landet! Det var helt fantastisk utsikt der, nesten litt italiensk fjellandskap. Det hadde vært deilig det. Jeg kunne pakka snippesken i oktober eller noe sånt og blitt borte et par uker. Kunne tatt med meg masse bøker og kanskje et italiensk språkkurs.

Det er er lov å drømme? :)

Utsikten fra kjøkkenvinduet


Søte, trange, sjarmerende gater i landsbyen. Eller... fjellbyen? ;)

Den heter Vico Pancellorum, i Toscana.
-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jessica sier: Der kunne jeg ha bodd!

Martine sa...

Martine sier: Jaaaaa, det hadde vært ganske fantastisk! I hvert fall for en periode! :)

Anonym sa...

en periode hver sommer :) J