mandag 1. juni 2009

Ungarn <3

Ååååh, det var så fantastisk kortur! Jeg får ikke sagt det mange nok ganger. Folkens, dere som var med til Ungarn: Dere er fantastiske mennesker! Jeg har kosa meg glugg i hjel, rett og slett.

I tillegg til at jeg har blitt kjent med mange på en helt annen måte enn de korte samtalene på korøvelsene, så har jeg også fått være med på flere helt fantastiske konserter. Vi var blant annet og sang i en gedigen kirke i Budapest som hadde ca 6 sekunders etterklang! Jeg elsker sånt! :D

Og så har jeg vært litt turist, og bada i et av de store badene. Og gått tur. Og sett litt i butikker. Og drukket iskaffe. Og sovet i deilig hotellseng. Og og og. Jah. Bra! :D

Dessuten var jeg nesten helt utilgjengelig for "resten av verden". Det var ganske fantastisk. Jeg glemte faktisk mobilen på hotellrommet ALLE dagene, uten å tenke over det en gang. Og ikke sjekka jeg mail en eneste gang. Det anbefales, i hvert fall for sånne som meg som stort sett har mobiltelefonen og datamaskinen ved min side til omtrent alle døgnets tider. Det var godt å slappe av og være tilstede 100% hele tiden. :)

Takk alle sammen, for en fantastisk opplevelse!

Ingen kommentarer: