torsdag 2. oktober 2008

Bot

Det er ganske så idiotisk å klare å parkere perfekt på Blindern for å gå på oppdrag, for så å være så rotete at jeg klarer å GLEMME å kjøpe parkeringsbillett! Jeg gikk til og med forbi automaten. Snakk om å være virrehode. Haha!

Og det er straff nok bare å fylle inn det dumme KID-nummeret. Hvorfor skal de ha så lange tallrekker? Og så mange 0-er etter hverandre. Teite folk.

Men jeg har bare meg selv å takke. Note to self: HUSK P-BILLETT!

(kanskje bra jeg skal på miniferie i helga)

4 kommentarer:

Geraldo Maia sa...

Hallo Martine,
Du har en vakker blogg. Det er en stor glede å besøke deg.
Hilsen fra Brasil:
Geraldo

Martine sa...

Så koselig at du liker bloggen min! :)

mamma sa...

Stakkars lille Martine :-/ Å väre distré straffer seg.

Og hvem er Geraldo?

Klem og god tur til Hammerfest fra mamma.

P.S Gå innom Storsvingen camping og se p´å rekkehyttene der. Der bodde din mor i ett helt år ;-) Og gå innom postkontoret - der har hun jobbet :-)))

Klem, mamma

Martine sa...

Ja, det straffer seg. Men men, det er min feil. Så da får jeg bare bite i det sure eplet og betale. :)

Hihi, posten ligger jo rett ved siden av politistasjonen der søstra til Tina jobber! Skal se om vi finner Storsvingen Camping også. :)

Jeg vet ikke hvem Geraldo er. Tydeligvis en fast leser? :) Eller en surfer som tilfeldigvis kom innom bloggen min. :)

klem klem på mammaen min