søndag 10. mai 2009

Terrorangrep?

Da jeg ankom NRK for å jobbe i dag, ble jeg møtt av et merkelig syn. NRK var avsperret med polititeip, og det satt masse militærfolk i buskene rundt forbi med geværer og greier.

Pussige saker. Jeg måtte jo spørre en dame som nettopp kom av vakt hva dette var for noe. Og heldigvis, det er ingen terrorangrep på statskanalen. Neida. Bare en militærøvelse.

Action på jobb!

Og sånn apropos militæret/forsvaret: Dette var synet som møtte meg da jeg gikk ut av Spektrum etter konserten på fredag: En hel tanks. Som starta opp, og kjørte av gårde! Nok militærgreier for meg på en stund merker jeg. ;)

Tut bært, her kommer vi!
-

2 kommentarer:

Marit sa...

Hei Martine!

Spennende hverdag du har! :D

Jeg må spørre de kontaktene jeg har, så her kommer et spørsmål.. jeg lurer på om du vet om noen ledige jobber mtp tolking eller språk (tegnspråk, norsk, engelsk) i Oslo? plutselig skal vi visst flytte på oss og jeg kjenner ikke tolke/språk-miljøet i Oslo i det hele tatt. Hvis du vet om noe så hadde det vært kjempefint! Du kan evt svare meg på marit.lyngvaer(a)gmail.com. Alle tips mottas med takk!

Martine sa...

Jaaa-a, det skjer stadig noe. :)

Jeg sender deg en mail angående tolking i Oslo! :D