lørdag 28. juli 2007

Nedpakking av Jafnadhr 2007

Nå har Ranveig, Audun og jeg pakka alle Jafnadhr-tingene ut av alle de dårlige og ødelagte pappeskene og ned i fine, nye IKEA-plastkasser. Det ser veldig mye bedre ut, og ikke minst mer systematisk. Jeg tror og håper at dette gjør neste utvalgs jobb mye lettere.

Flinke oss!

Det har vært litt av en dag:
* Stå opp, hente Ranveig
* kjøre til IKEA for å kjøpe masse kasser
* kjøre til Kongens gate 12 (Skeiv Ungdom sine lokaler) for å laste det ut og sette av Ranveig
laste inn kaffemaskiner vi har lånt på Kaffebrenneriet
* kjøre opp til St.Hanshaugen for å levere det
* kjøre hjem til meg selv for å parkere bilen gratis og skifte til lettere klær
* ta t-banen ned til Stortinget
* gå til Kongens Gate 12
* begynne å pakke ut av pappesker og ned i plastesker

(så langt har vi kommet på det nåværende tidpunktet)

Så skal vi:
* spise
* bære alt ned til lageret

Og etterpå skal jeg:
* dra til kjæresten for å spise søtsaker og hilse på mora hennes
* ta med kjæresten og dra hjem til meg selv for å forhåpentligvis slappe av
* ... og så... sove? :)

Snakk om pakke- og ryddedag!

Må legge til at det i dag har vært et merkverdig vær: Først strålende sol, så regn, så hagl (!), for så å ende med å være oppholdsvær.

Ingen kommentarer: