lørdag 2. juli 2011

Minibildeguide

Hvorfor ta bilder med mobilen hvis jeg ikke kan vise noen av dem?



Kristoffer og jeg var på sykkeltur i Maridalen.
Han tok med seg analogt kamera for å knipse noen bilder. De ble utrolig fine!



Sykkeltur! <3




Sommeravslutninga til Oslo Filharmoniske Kor ble holdt på Gamlehorten Gjestegård.
Jeg måtte selvfølgelig ta meg en tur ned til vannet for å se. Nydelig utsikt!




Tante Ann kom på overnattingsbesøk - på vei fra Sverige til Lakselv.
Jeg sørga for å invitere Johanne på middag som Elke og jeg laga.
Johanne prøvde dykkeutstyret mitt, noe som resulterte i fjolling. Selvfølgelig.





20. juni 2011 hagla det så mye at det så ut som det snødde. Helt sprøtt.





London baby! Stor tekstekonferanse var grunnen til at Janne og jeg dro.
Men det ble vel så mye hygge. :D

Ingen kommentarer: