lørdag 21. februar 2009

Snø og fest

I går var på bursdagsfesten til Eivor og Hilde. Veldig koselig! :D Det ble vel stort sett sånn at jeg prata med folk jeg kjente fra før. Men på et tidspunkt satt jeg sammen med Eivor og to jenter jeg aldri har møtt før. Vi prata litt alle sammen, før hun ene plutselig sa "åh, det er DU som blogger?" Haha, det syns jeg var ganske morsomt. At hun har sniklest bloggen min, og ikke visste hvem jeg var. Og når hun først ser meg, skjønner hun at det er meg! (hei til deg forresten, nå vet jeg jo at du leser bloggen min. ;))

Uansett! Var kjempekoselig i går! Jeg hadde den innstillingen at jeg skulle være der så lenge jeg hadde lyst. Men jeg ble ganske trøtt, relativt fort (gah, damn that early physio-appointment), så når flere av de jeg kjente skulle reise, var jeg litt sånn "skal jeg vente 2 timer for så å ta nattbussen, eller skal jeg spandere på meg en taxi?" I det øyeblikket sa Eivor at jeg godt kunne hive meg med henne og flere i taxi til Kringsjå og låne sofaen hennes. Hurra! Så i natt har jeg sovet på Kringsjå. :D *takk*

Og hva gjør jeg nå? Alt annet enn det jeg faktisk SKAL gjøre. Hmpf! Denne helga er jo satt av til transkribering, men jeg får makk i ræva av å jobbe med det lengre enn en time av gangen. Så nå har jeg tatt meg pause. Og ser på snøen som daler utenfor. Seriøst, jeg ser snart ikke over snøkantene på verandaen/terrassen/balkongen (hva ER egentlig forskjellen på disse ordene?!). Syke greier. Kanskje jeg skal ta et bilde? *ta bilde med iPhonen*

Hvis du ser den svarte dingsen over snøen i vinduet til venstre, så kan jeg da fortelle at det er pipa og øverste del av taket på blogga nedenfor her!

5 kommentarer:

Olaves sa...

Haha, fett med snø!
Fikk du klina med alle sammen?

Olaves sa...

Det er forresten rart du har en venn som heter Matsi! Det er jo broren min som heter det... Han fikk det av en kinesisk hushjelp som ikke klarte å si Mats-Jørund, Haha.

Martine sa...

Ja, klina med aaaaaalle! *knise* Neida, var lite klinings i går altså. :) Men veldig hyggelig!

Kameraten min heter Mats Andre. :D

Asbjørn Tveit sa...

Oj oj oj :O Vanvittig til snøhaug:S Ja, egentlig lite man kan finne på når det snør og snør og snør og snør og snør.. (huff... er rimelig skittlei av all snøen) og kollektivtrafikken ikke går som den skal.

Janne Cecilie sa...

Oi, det var mye snø!
Utfordringen er at du skal gå der du har alle bildene dine, telle deg frem til album nr 6, finne bilde nr 6 og fortelle om det.