lørdag 8. august 2009

Takk

... for kjærligheten du ga meg og alle rundt deg
... for at du har gjort meg til den jeg er i dag
... for at du var den du var
... for at du valgte å leve livet fullt ut
... for alle gledene og sorgene vi har delt sammen
... for alt.

Mamma, jeg kommer alltid til å være glad i deg. Det er ufattelig at jeg aldri skal møte deg igjen, men jeg kommer alltid til å bære en del av deg med meg. Du har gjort meg til den jeg er i dag, og det er jeg stolt av.

Hvil i fred mamma. Jeg er så utrolig glad i deg!

08.04.1963 - 01.08.2009

-

9 kommentarer:

ithil sa...

*klem*

Marit sa...

:(

kan ikke si annet enn kondolerer. mistet selv en god venn for ikke lenge siden, fryktelig vondt, men kan likevel ikke forestille meg hvordan du må ha det nå. håper du har masse folk rundt deg som du kan prate med. det er viktig.

stor klem! snart kan du nok få en på ordentlig også, siden jeg har flyttet til oslo nå.

*klem en gang til*

Livet på Koh Phi Phi sa...

*stab in my Heart*

Mette sa...

*klem*

Asbjørn sa...

Kondolere, føler virkelig med deg.

*klem*

Caballero sa...

Jeg beklager tapet ditt. Det gjør meg vondt å høre. Klem fra Caballero

Anonym sa...

Klem fra Jessica

Anonym sa...

Klem fra Jessica

Unknown sa...

Kjære martine - dette var utrolig trist å høre:( tenker på deg og sender deg noen gode klemmer fra sofaen på blindern.