mandag 27. oktober 2008

Ordning och reda...

... eller hva det heter for noe på svensk.

Jeg har orden! Fullstendig oversikt, vil jeg si, over hvor jeg står rent økonomisk. I dag har jeg virkelig undersøkt. Tatt de telefonene jeg trengte å ta, og fått ordnet opp. I morra blir det nok også noen telefoner, men det er langt hyggeligere telefoner, for jeg har bestemt meg. :)

Hurra!

Jeg er fornøyd med meg selv, fordi jeg lagde et solid utgangspunkt som pappa og jeg kunne jobbe videre på i kveld.

Ellers har jeg vært på spennende sted og tolka i dag. Ikke hver dag en er der. *knise* Og jeg var ventet, jeg sto på lista over de som skulle inn. Woho!

En bra "ordensdag." :D

4 kommentarer:

mamma sa...

Hello znuppa :-)

Det heter "ordning och reda" på svensk ;-)

Hvordan går det med Tempur-prosjektet ditt?

Bra du har orden på din ökonomi. Har du litt penger til overs, kan du gjerne sende dem til meg ;-)

Klemme

Martine sa...

Takk for korreksjon. Jeg regna i grunn med at jeg kom til å få den. Hihi. Nå er det retta. Bare se sjøl. ;)

Tempur-prosjektet er dessverre lagt helt på is fram til jeg finner ut av hva det blir med bo-situasjon.

Skal jeg sende penger til deg sier du? Haha! :D

mamma sa...

Det er jo noe som heter barnebidrag - kanskje du og jeg kan finne opp noe som heter "foreldrebidrag" ;-)Tjihi, det hadde värt noe :-))

Martine sa...

Det hadde vært noe. Da hadde alle foreldre blitt glade. ;)