tirsdag 5. februar 2008

Trondheimshelg

Dette har vært en helt fantastisk helg. Rett og slett!

På lørdag dro Tina og jeg ned til byen for å treffe mamma (som var i Trondheim i helga for å besøke tante - tilfeldigvis samme helg som jeg var der!) og tante. Vi innkvarterte oss på Dromedar i flere timer hvor vi skravla og drakk god kaffe. Koselig!

Tina og jeg bestemte oss for å spise middag ute, og valget falt på Egon. Bakt potet med kjøttdeig, rømme, tacosaus og mais er godt! *mums* Vi dro hjem til Tina og slappa av før vi skulle til noen venner av henne på vorspiel.

På vorspielet var det også veldig koselig! Endelig har jeg fått ansikter på mange av navnene jeg har hørt så mye om. Det hjelper på hukommelsen. :D

Når klokka nærma seg 1 om natta gikk vi ned til sentrum for å være med på kvinnepub på Kafè Larsen (jeg vet ikke hvordan det skrives). Hihi, for å si det sånn: Det skeive miljøet i Trondheim var ikke veldig annerledes fra miljøet i Oslo. Men veldig morsomt og rart å være på et nytt sted med så utrolig mange ukjente! De få gangene jeg er ute i Oslo treffer jeg jo alltid (alltid!) kjentfolk.

Vi kom oss ikke på nattbuss før klokka 3 på natta. Herregud, så fort tiden går.

Hihi, jeg var ferdig på badet før Tina. Omtrent denne dialogen utspilte seg:
Jeg: Jeg går og legger meg jeg.
Tina: Hihi, jeg vedder 20 kr på at du har sovna når jeg kommer inn på rommet.
Jeg: Jasså? Jeg vedder imot!

Jeg våkner av at hun kommer inn på rommet. Haha! Der tapte jeg 20 kr gitt. ;)

Og på søndag slappa vi bare av og spiste god frokost. Plutselig var klokka så mye at vi måtte hastverkpakke tingene mine for å rekke bussen ned til sentrum og toget mitt.

Oppsummert: En veldig bra helg sammen med kjæresten min. <3

Ingen kommentarer: